spruitjes-in-afrika.reismee.nl

Vlucht naar Johannesburg

Almar en Sabrina waren vroeg naar Schiphol gebracht en wachtten achter de douane op de rest van de familie. Ondanks dat de mei vakantie was begonnen waren we redelijk snel door de controles heen.

De vlucht vanuit Amsterdam vertrok op tijd. Waardoor het landen ook volgens plan ging.

In Londen hadden we bij aankomst 30 minuten vertraging voor vertrek naar Johannesburg. 2 uur voor vertrek was hier nog maar 15 minuten van over. Vertrek was stipt op tijd.

British Airways bracht ons in 10,5 uur naar Johannesburg (ook wel Joopzijnburcht genoemd). De helft van de familie heeft meer of minder uren geslapen en de rest hebben volop genoten van de goede vlucht.

Aangekomen in Zuid Afrika waren ook hier de formaliteiten binnen een uur voorbij. Het wachten op de transfer naar het hotel duurde langer. De chauffeur was ziek dus het hotel had een uitdaging. Dit duurde alles bij elkaar 1,5 uur. Almar en Sabrina waren inclusief ophalen van de auto eerder bij het hotel. Even oefenen met deze auto met links rijden en rechts sturen en dan worden de andere 2 auto’s ook opgehaald.

Morgen gaan we richting Drakensbergen, ruim 4 uur rijden. De eerste echte kilometers links rijden en rechts sturen.

Babette en Harold

Goed te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn. Njoy verder ?

Lies en Hans

Het genieten gaat beginnen, veel plezier.

Til

Gelukkig nog een nachtje bijkomen.
Veel plezier en veilige rit morgen ??

Lizette en Guus

Goed uitrusten en dan weer veilig op weg.Veel plezier.

Jan en Wil

Wij wensen jullie met jullie gezin een hele Fijne vakantie toe.