spruitjes-in-afrika.reismee.nl

Krugerpark

De ochtend begon met om 6.00 uur in de auto zitten. De eerste game drive met onze eigen auto’s. De 3 Toyota Rav 4’s gingen ieder hun kant op. Verschillend wild werd er gezien. En de Huizer Spruitjes zagen de leeuwen als eerste en hebben de Big 5 vol. Eemnesser Spruitjes kwamen tot de Big 5 maal de helft. Alles gezien maar de neushoorn en het luipaard zonder hoofd en van de leeuw ver weg alleen de rug. Dit bespraken we allemaal tijdens de verjaardag van Channa. Gefeliciteerd namens de hele families, ook in Nederland, met je 12e verjaardag! Met Koffie en een muffin werd dit groots gevierd.

De Hoorner Spruitjes besloten aan het eind van de ochtend ook naar de plek waar de leeuwen waren gezien te rijden. Ruim een uur vanaf Berg en Dal waar ons hoofdkwartier voor deze 2 dagen is gezeteld. Morgen verkassen we naar Lower Sabie. De leeuwen waren er nog dus de Bingo kaart is vol. Sterker, de complete Big 5 werd vandaag gezien door hun. Eemnes is vandaag ook goed bezig. Het Luipaard van gisteren is nog steeds in de buurt en zij hebben deze nu ook compleet gezien. Ook voor hun waren de leeuwen dankzij Huizen redelijk eenvoudig te vinden. Op de heen weg naar de leeuwen stak er een Luipaard over. Verder werden er 4 neushoorns gezien. De eerste 2 dagen in het Krugerpark waren een groot succes voor iedereen!

De avond wordt afgesloten met een braai ter ere van de safari maar met name de verjaardag van Channa.

Wil en jan

Jullie maken er een leuk reis verslag van. Leuk om te lezen. En de foto,s zijn bijzonder om te zien. En dan nog een verjaardag tussen door,helemaal leuk. Gefeliciteerd allemaal.Proost.

Lies en Hana

Mooi verhaal, goed te lezen dat jullie het goed naar de zin en lekker genieten van al dat mooi's.

Til

Goed bezig, leuk zo’n verjaardag Channa.